دانلود نرم افزار دیکشنری گیمری
mehrshadhanafi.lxb.ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات
mehrshadhanafi.mahtarin.com
تاریخ : چهار شنبه 9 مهر 1393
بازدید : 2064
نویسنده : مهرشاد حنفی

سلام به شما کاربر گرامی تیم هک و نفوذ پسورد گیم با همکاری تیم همه چیزدونی اولین نرم افزار خود را در اینترنت بالاخره منتشر می کند!

نام نرم افزار دیکشنری گیمری ( نسخه اصل - رایگان )

 

سخنی از سازنده اصلی نرم افزار:

 

سلام دوستان من عارف خرسندم برنامه نویس وب و قالب وبلاگ!

دیدم که شما ها زیادی توی اصطلاحات بازی ها مشکل دارید برای همین یک نرم افزار تحت وب ساختم که شما می تونید با اون خیلی سریع با سرچ به کلمات مورد نظر خود برسید بیش از 120 کلمه توی این نرم افزار موجود هست. نسخه ای که برای دانلود می خوام بگذارم نسخه 1.2 و آخرین نسخه موجود هست. نترسید ویروسی نیست و حجم اون خیلی کمه و اصلا به اینترنت نیاز نداره فقط به مروگر اینترنت نیاز داره. مرور گر پیشنهادی هم فایر فاکس هست البته با دیگر مرور گر ها هم می شود کار کرد امیدوارم که از این نرم افزار راضی باشید.
دانلود از سرور آپلودر : دانلود
حجم فایل فشرده : 120 کیلو بایت
حجم کل نرم افزار : 250 کیلو بایت

در صورت این که لینک بالا کار نکرد از آدرس زیر وارد شوید:
http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.c...07f41f2ae88153


mehrshadhanafi.loxblog.com
به وبلاگ من خوش آمدید.در این سایت همه چیز وجود دارد مثل بازی.کد تقلب بازی ها.آهنگ.جی تی آی.کارتون.رمان.داستان.علمی.نرم افزار کامپیوتر و آیپد و آیفون و آندروید.ترینر.عکس های خنده دار.فکری.زبان.درسی و آموزشی و ...............من مهرشاد حنفی هستم.لطفا از صفحات دیگر وبلاگ دیدن نمایید و در وبلاگ عضو شوید.در نظر سنجی شرکت کنید.درنظر سنجی (شما کدام یک از مورد های زیر را دوست دارید؟) هر موردی را که بخواهید در وبلاگم میگذارم.راستی منتظر نظرات خوب شما هستم.وبلاگ منو محبوب کنید و به دوستان و آشنایان این وبلاگ را معرفی کنید.اگر هم خواستید مطالبی به وبلاگم اضافه کنید و از بعضی مطالب مخصوص اعضا برخوردار شوید پس در وبلاگم عضو شوید. ((((منتظرم))))

شما کدام یک از مورد های زیر را دوست دارید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mehrshadhanafi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com