همه چیز دونی
mehrshadhanafi.lxb.ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات
mehrshadhanafi.mahtarin.com
تاریخ : دو شنبه 6 آذر 1391
بازدید : 1126
نویسنده : مهرشاد حنفی

 

طرح قابل ملاحظه ای باریک که هنوز هم باعث می شود که اتاق را برای یک صفحه نمایش بزرگتر و یک تراشه سریع تر است. بی سیم فوق سریع است که عمر باتری را قربانی نیست. و همه جدید هدفون صدای عالی و راحتی طراحی شده است. بنابراین به این آی فون رفت. بنابراین شما می توانید حتی بیشتر از آن را دریافت کنید.

iphone 5

 

نازک، براق و بسیار توانایی است.

این سخت است که باور یک گوشی بسیار نازک می تواند بسیاری از ویژگی های ارائه می دهیم: یک صفحه نمایش بزرگتر، یک تراشه سریعتر، از آخرین فن آوری های بی سیم، دوربین iSight 8MP، و بیشتر. همه در یک بدنه آلومینیومی زیبا با یک سطح بی سابقه ای از دقت طراحی و ساخته شده است. آیفون 5 تنها 7.6 میلی متر اندازه گیری نازک و وزن آن تنها 112 گرم است. 1است که 18 درصد باریکتر و 20 درصد سبکتر از آیفون 4S. تنها راه برای رسیدن به طراحی شبیه به این است که با خستگی ناپذیر در نظر گرفتن و بازبینی تک تک جزئیات -. از جمله جزئیات شما را نمی بیند…

iphone 5 design_image

صفحه نمایش بیشتر به معنی بیشتر برای دیدن می باشد.

هر کسی می تواند یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگتر را. اما اگر شما به بزرگ به خاطر بزرگ، شما را تا پایان با یک تلفن که احساس می کند بزرگتر از اندازه، بی دست و پا، و سخت استفاده کنید. آیفون 5 دارای یک صفحه نمایش 4 اینچی طراحی شده به راه راست آن بزرگتر است، اما آن را عرض همان آیفون 4S. بنابراین همه چیز شما همیشه با یک دست انجام می شود – تایپ کردن بر روی صفحه کلید، به عنوان مثال – شما هنوز هم می تواند با یک دست انجام دهید. بر روی بوم های بزرگتر که به شما اجازه می دهد که بیشتر از هر صفحه وب به شما. بیشتر از صندوق پستی خود را. رویدادهای بیشتری بر روی تقویم خود را به دست می آیند. برنامه های بیشتری بر روی صفحه اصلی خود.

این پر جنب و جوش، بیش از حد است.

این فقط یک صفحه نمایش بزرگتر است. این شبکیه چشم صفحه نمایش بزرگتر است. در 326 پیکسل در هر اینچ، آن را تا تراکم پیکسل بالای چشم شما می توانید پیکسل های فرد تشخیص نیست. و به عنوان خیره کننده صفحه نمایش شبکیه چشم است که در آی فون 4S، این یکی به شما می دهد 18 پیکسل درصد بیشتر برای رزولوشن موثر 1136-640. رنگ تقویت، بیش از حد، با اشباع رنگ که 44 درصد بیشتر از قبل. بنابراین با آی فون 5، بازی شما بازی می کند، کلمات مورد نظر شما در خواندن، تصاویر می بینید، و برنامه های را که دوست دارید نگاه کنید و احساس فوق العاده واضح و واقعی است. سرگرمی برای بزرگ زمان، آیفون 5 به شما اجازه می دهد تا ویدئو عریض HD تماشا کنید که شما را در تمام شکوه خود – بدون letterboxing.

 

display_image iphone 5

سریعتر عملکرد CPU.

با استفاده از تراشه A6 جدید، فقط در مورد همه چیز شما را در آی فون 5 را به طرز محسوسی سریعتر – تا دو برابر سرعت در مقایسه با تراشه A5 است. بنابراین برنامه های راه اندازی، بار صفحات وب، و پیوست های ایمیل به نظر می رسد تقریبا بلافاصله.

سریع تر گرافیک.

تراشه A6 نیز ارائه می دهد عملکرد گرافیکی که تا دو برابر سریع A5 است. بنابراین شما می توانید قدرت را از طریق برنامه ها و بازی ها گرافیک فشرده. و لذت بردن از نرخ فریم بالاتر برای نرم و صاف، گیم پلی واقع گرایانه تر.

حتی بهتر عمر باتری است.

نه تنها تراشه A6 سفارشی طراحی شده به سرعت، آن را سفارشی طراحی شده برای کار با iOS 6 قدرت بسیار کارآمد برای. بنابراین حتی در شتاب آن، آی فون 5 بیش از اندازه کافی قدرت باتری به طول روز – تا 8 ساعت در حال دیدن سایت بر روی یک اتصال سلولی، تا 8 ساعت زمان مکالمه، و تا 10 ساعت از زمان پخش ویدئو است.

دستیابی به موفقیت برای گوش در همه جا.

درست مثل اثر انگشت، گوش ها منحصر به فرد از نقاط بدن است. که بدان معنی هدفون earbud مناسب در هر کس متفاوت است. بنابراین به جای استفاده از بلندگو به عنوان نقطه شروع برای هدفون جدید، طراحان و مهندسین اپل با گوش آغاز شده است. آنها بیش از یک صد نمونه طرح بر روی صدها نفر از مردم تست شده است. همه با هدف ایجاد از earbuds هایی که به راحتی در داخل – و اقامت در داخل – انواع از انواع گوش، در حالی که تولید صدا با کیفیت. EarPods اپل: در نتیجه دستیابی به موفقیت برای هدفون earbud است. آنها بر خلاف هر چیزی که تا کنون دیده ام یا شنیده هستید.

صوتی پیشرفته در آی فون 5.

EarPods اپل فقط آغاز تجربه صوتی بهتر بر روی آی فون 5 است. یکی در جلو، یکی در پشت و یکی در پایین: با سه میکروفون طراحی شده است. جلو و عقب میکروفون با یکدیگر همکاری می کنند برای رسیدن به beamforming – یک تکنیک است که کمک می کند تا تمرکز آی فون بر روی صدا از محل مورد نظر را برای صدا واضح تر است. سر و صدا لغو تکنولوژی کاهش نویز پس زمینه می باشد. بنابراین، هنگامی که شما را از آیفون به گوش شما در یک اتاق با صدای بلند، می شنوید آنچه اهمیت ترین: صدا در انتهای دیگر است.

 iphone 5 earpods_image

 

پیشرفته HD ضبط ویدئو.

تصور کنید sidesplitting، ماجراجویی پر، باید flicks تولید شده توسط شما و بر روی آی فون 5 به ضرب گلوله کشته است. رکورد خیره کننده 1080P ویدئو HD با دوربین iSight. تثبیت کننده ویدیویی بهبود یافته کمک می کند تا جلوگیری از فیلم لرزان. تشخیص چهره تا 10 چهره معنی است که هر کس می تواند لحظه ای در کانون توجه است. شما حتی می توانید همچنان به گرفتن عکس به شما به عنوان سابقه، بنابراین شما می توانید لحظه های کوچک در حالی که تیراندازی یکی از بزرگ ضبط.

FaceTime دوربین HD.

شما با استفاده از دوربین جلو رو در آی فون 5 را به تماس های تصویری FaceTime است. و در حال حاضر کسانی که خواستار می تواند بیش از یک اتصال سلولی اتفاق می افتد اگر از Wi-Fi در دسترس نیست. 5 کیفیت تماس های ویدئویی FaceTime بنابراین تعجب آور است، آن را به عنوان اگر شما در همان اتاق با هر کس در انتهای دیگر هستیم. شما همچنین می توانید از دوربین جلو برای گرفتن پرتره خود و یا ضبط ویدیو HD 720P استفاده کنید.

پانوراما.

آیفون محبوب ترین دوربین در جهان است. دلیل خوب است. عکس نگاه بسیار خیره کننده است، آن را سخت به این باور است که با تلفن همراه گرفته شد. و همه چیز که دوربین iSight را در مورد علاقه آیفون 4S و جهان ساخته شده است در حال حاضر در آی فون 5 – و سپس برخی از. ویژگی پانوراما به شما اجازه می دهد تا همه چیز را از یک خانواده گروه مراسم عکس انداختن فک گرفته شده از گراند کانیون را ضبط کنید. شما می توانید با یک حرکت صاف شلیک تا 240 قابل توجه درجه است. ژیروسکوپ، تراشه A6 و دوربین برنامه با هم کار کنند، بدون درز، رزولوشن بالا پانوراما برای ایجاد کردن تا 28 مگاپیکسل.

 iphone5 camera_hero

حتی بهتر از ویژگی های.

برنامه دوربین همچنین از ویژگی های بهبود از جمله ضبط عکس، 40 درصد سریع تر، بهتر عملکرد نور کم، و کاهش سر و صدا بهبود یافته است. بنابراین شما می توانید عکس های بیشتر با جزئیات و وضوح بیشتر از هر زمان دیگری قبل از. ضربه محکم و ناگهانی ,…

و هزاران فواید جدید…

 

تاریخ : سه شنبه 30 آبان 1391
بازدید : 1336
نویسنده : مهرشاد حنفی

 ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان تسلیت

قيامت بي حسين غوغا ندارد"شفاعت بي حسين معنا ندارد

"حسيني باش كه در محشر نگويند"چرا پرونده ات امضاء ندارد.

اين روزها حال و هواي شهرهامون، حال و هواي محرم را پيدا كرده است. بيرق‌هاي عزاي "يا حسين" بر سردر خانه‌ها و مغازه‌ها و اماكن مختلف برافراشته شده و با ديدن آنها دل‌ها هوايي مي‌شوند. باز محرم رسيد و لباس مشكي‌ها محيا، جهت به تن رفتن عاشقان و عزاداران امام حسين عليه‌السلام شده‌اند.

بغض‌ها گلوي محبين حضرتش را مي‌فشارند و قلوبشان تنگ و نالان شده است. و اين نوا شنيده مي‌شود
                                            

با اين چه شورش است كه در خلق عالم است
                   هلال ماه محرم است، دلم شكسته‌ي غم است ندا رسد ز آسمان محرم است،
           فرا رسیدن ایام محرم الحرام بر تمامی عاشقان و محبان حسین بن علی(ع) تسلیت باد



تاریخ : یک شنبه 28 آبان 1391
بازدید : 1160
نویسنده : مهرشاد حنفی

 دانلود Titanic Memories 3D Screensaver v1.0 Build2 - اسکرین سیور خاطرات کشتی تایتانیک

اسکرین سیور Titanic Memories 3D Screensaver شکوه و عظمت کشتی تایتانیک را هنگام حرکت بر روی آب های بیکران اقیانوس آرام در غروبی زیبا به تصویر کشیده است. شما با نصب این اسکرین سیور زیبا و رمانتیک شبی آرام و بی پایان را با تایتانیک تجربه خواهید نمود.

از قابلیت های این محافظ صفحه نمایش به موارد زیر می توان اشاره کرد:
- تصاویر با کیفیت بالا
- افکت های واقعی از حرکت آب
- صداهای طبیعی
- نمایش کاملاً سه بعدی
- و ...

 

 دانلود - 36.37 مگابایت | لینک کمکی

 دانلود کرک (به تنهایی)

 

رمز فایل

www.p30download.com



:: برچسب‌ها: تایتانیک , دانلود , دانلود بازی ,
تاریخ : یک شنبه 28 آبان 1391
بازدید : 1164
نویسنده : مهرشاد حنفی

 

 


 آیا می دانید ساندیسها, نوشابه ها, بیسکویتها, کیکها و... با قندهای مصنوعی چون ساخارین که 1000 برابر شیرین تر از قند معمولی است ساخته می شود که دشمن کبد و کلیه می باشد

 آیا می دانید رنگهای افزودنی در نوشابه ها, ساندیس ها, کیکها, آدامسها و ... همه سرطان زا هستند

 آیا می دانید قیمت روغن ها مایع مثل آفتابگردان اگر واقعی باشد حدود 12 الی 15 هزار تومان خواهد بود ولی الان در بازار 900 الی 800 تومان است که از یک کیلو تخم آفتابگردان ارزانتر است.

 آیا می دانید بیشتر محتوای روغن های مایع از پارافین خوراکی که محصول پالایشگاهای نفت است درست شده است که کلسترول خون را افزوده موجب چربی خون و... می شود که کشنده است.

 

 آیا می دانید در اکثر کارخانه های آبلیموهای صنعتی حتی یک عدد لیمو هم وارد نمی شود و آب لیمو صنعتی از (( آب کاه)) بعلاوه برخی اسانسها و جوهر نمک تولید می شود که همین امر موجب ته نشین نشدن محتوای آب لیمو می باشد

 آیا می دانید کره گیاهی دروغی بیش نیست و با مواد پایه ای نفت و در برخی کشورها فضولات انسانی تولید می شود و موجب تشکیل پلاک اتروم در عروق کرونر قلب و بیماری های ایسکمیک قلبی می شود و شعار ((کره مارگارین(گیاهی)دوست قلب شما)) فریب افکارعمومیست.

 آیا می دانید مواد قندی موجود در نوشابه ها موجب پوسیدگی دندانها می شود (دندان شکسته داخل نوشابه پس از 7 ساعت حل می شود).

 آیا می دانید سس مایونز از همه غذاها مضرتر برای صدمه به پوست و جوش صورت است.

آیا می دانید پنیر پفک اغلب پنیر تلخ( پنیر فاسد) و گندیده تاریخ مصرف گذشته می باشد چسبندگی پفک براساس تحقیقات تا 7 بار مسواک هم تمیز نمی شود و موجب بی اشتهایی میشود و آمار مصرف پفک در ایران روزانه هر نفر 2 عدد می باشد

…   اما چه کنیم؟

 

  بهترین غذا آبگوشت با گوشت گوسفند است و بهترین روغن, روغن حیوانی است. روغن کنجد و زیتون هم بهترین روغن گیاهیست.

بهترین نان نانهاي سبوس دار است مثل نان سنگک بهترین نوشابه سکنجبین است که ترکیب مقداری عسل سرکه و ... می باشد بیش از صد نوع چای هم اکنون در کشور ما موجود است که متناسب با مزاجها مصرف انواع آنها توصیه می شود مثل( چای کوهی, گل گاو زبان, سنبل الطیب, گزنه, زنجبیل, گل نسترن, پونه, بابونه, دارچین, آویشن, استخودوس,...) همراه کمی نبات بجای قند وشکر استفاده از خرما, ارده شیره انواع میوه ها کشمش, توت خشک, عسل بسیار بجاست.

بهترین ظرف که هم کمبودهای خون بدن را جبران کرده و هم موجب میکروب زدائی از غذا می شود ظرف سنگی و مسی می باشد

بهترین تنقلات آجیل های طبیعی هستند که به جهت طبع گرمشان بسیار مفید می باشند( مصرف آجیل ها جزء فرهنگ عمومی بوده است) غذاهای خورشی سنتی, غذاهای سرخ نشده، سبزی خوردن بویژه نعنا بجای سالادهای امروزی, لبنیات پرچرب و دست نخورده(شیر و لبنیات باید جوشانده شود) حبوبات بخصوص نخود( اگر خیس شده و آب آن بدور ریخته شود موجب نفخ نمی شود) سس دست ساز طبیعی(مخلوط تخم مرغ وسرکه) بطور تازه قابل استفاده است. کلیه غذاهای طبیعی بطور تازه استفاده شود از خوردن میوه در غیر فصل آن خودداری شود. ضمناً عمده میوه در محل جغرافیای رویش طبیعی آن مفیدتر است. پوست میوه ها بعنوان ماسک جهت نرمی و زیبایی پوست بسیار مفید است میو ها و سبزی جات هرچه بیشتر در معرض نور خورشید قرار بگیرند مفیدترند و فقط سنگ نمک و پودر آن, نمک سالم و قابل استفاده هستند استفاده از چوب مسواک(بنام چوب اراک) بعد از خلال دندان بهترین مسواک و ضدعفونی کننده طبیعی و مالش دهنده لثه ها خواهند بود 

 


تاریخ : یک شنبه 28 آبان 1391
بازدید : 1333
نویسنده : مهرشاد حنفی

 زی آندروید Angry Birds Space HD v1.0.1 : پرندگان خشمگین پس از جست و جو برای یافتن تخم های دزدیده شده ، اکنون خود را در سیاره ای جدید و به صورت شناور یافته اند و می بایست خوک های فضایی را با قدرت خارق العاده ای که دارند از بین ببرند و پیروز میدان ها شوند . اگر از طرفداران نسخه های قبلی این بازی فیزیکی بوده اید حتما نسخه ی جدید آن که با شرایطی کاملا متفاوت که نیروی جاذبه ی آن صفر می باشد را نیز تجربه نمایید چرا که سختی از بین بردن خوک ها دو چندان شده است و این یعنی تلاش و جذابیت بیشتر !! هم اکنون این سری از بازی های پرندگان خشمگین Angry Birds Space HD v1.0.1 را می توانید برای آندروید ۱٫۶ به بالا در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

 

دانلود فایل

پسورد فایل :

www.fardamobile.com 

حجم فایل : ۱۶۶۶۰ کیلوبایت

 



:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی آندروید , ,
تاریخ : یک شنبه 28 آبان 1391
بازدید : 1216
نویسنده : مهرشاد حنفی
فرودگاه مالدیو واقع در یک جزیره مصنوعی در میان اقیانوس هند
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/SDg.jpg
تصاویر زیبای بالن ها در کاپادوسیا
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/download.jpg
مرز بین بلژیک و هلند در درون یک کافه
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/rtrfg.jpg
شهر فاولاس در برزیل، مرز بین فقر و ثروت
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/sdfgdfgd.jpg
این پل در استان شاندونگ چین و بر روی خلیج جیاژو به طول 36 کیلومتر و دارای 8 لاین برای خودروها می باشد که طولانی ترین پل دریایی جهان است
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/earer.jpg
در شهر بوفورد واقع در ایالات متحده، تنها یک نفر زنگی می کند. او هم بعنوان سرایدار و هم شهردار کار می کند.
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/khikk.jpg
استتار در پاییز
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/drtt.jpg
بلندترین چرخ و فلک زنجیری جهان، واقع در وین، با ارتفاع 117 متر
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/o%3blok.jpg
بالکن در طبقه 103 ساختمانی در شیکاگو
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/werre.jpg
نمای بیرونی این بالکن
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/tyhrty.jpg
آب این برکه در شمال شرق مونتانا واقع در ایالات متحده آنقدر زلال است که به نظر خیلی عمیق نمی آید در حالی که نسبتا عمیق است!
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/yuiuuy.jpg
مورنینگ گلوری نام این نوع ابر است که بر فراز خلیج کارپنتاریا واقع در اسرالیا دیده می شود
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/dyui.jpg
گلهایی که به طرز خارق العاده ای در میان یک کویر روییده اند. این اتفاق هر چند سال یکبار می افتد.
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/tyuu.jpg
منظره طبقه 163 آسمان خراش برج خلیفه در دبی، این آسمان خراش 828 متر ارتفاع دارد.
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/fuil.jpg
و این هم دید از بالا به پایینش
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/fuill.jpg
دریاچه امرالد، واقع در دهانه یک آتش فشان منقرض در زلاند نو
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/wrtyy.jpg
فروشگاه بازی در پاریس، در واقع کف زمین کاملا مسطح است
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/uioui.jpg
خانه "ریتزی" در آلمان
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/puoio.jpg
بهشت گمشده در اقیانوس هند، جزیره لامو
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/wrtyyuu.jpg
پل بانپو در سئول کره جنوبی
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/mvhhjf.jpg
این یک پدیده ژئولوژیکی است که در بخش هایی از چین مشاهده می شود. این پدیده حاصل انباشتگی سنگ های قرمز بروی سنگهای دیگر در طی میلیون ها سال است
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/ghjghj.jpg
 
نگهبان چراغ دریایی در فرانسه، هر کسی در چنین آب و هوایی برای سیگار کشیدن به بیرون نمی آید
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/asdfg.jpg
برج هلال ماه در دبی
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/lkjljk.jpg
دفتر کار یک شکت در مادرید اسپانیا
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/office.jpg
فرودگاه گیبرالتار یکی از عجیب ترین فرودگاه های جهان
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/plane.jpg
درخت های عجیب منحنی شکل در لهستان
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/poland.jpg
یک رودخانه بر روی یک رودخانه دیگر. پل آبی ماگدبورگ در آلمان
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/river.jpg
رودخانه لنا در روسیه
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/lena.jpg
پدیده ای در اسکاگن، شمالی ترین نقطه دانمارک. در اینجا دریای بالتیک و شمال با هم تلاقی می کنند اما به علت تفاوت در چگالی، تداخل نمی کنند
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/riverttt.jpg
شب و روز. مجسمه ای در لیتوانی
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/day%20and%20night.jpg
کوچ ماهی های پهن براق در خلیج مکزیک
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/twice.jpg
تصاویر طوفان در مونتانا آمریکا، 2010
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/montana.jpg
مه شدید در سیدنی استرالیا که کل شهر را احاطه کرده است
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/fog.jpg
طولانی ترین صف ترافیک در جهان در چین، طول آن 260 کیلومتر به ثبت رسیده است
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/traffic.jpg
منظره زیبای آبشار تورز ول در ارگن آمریکا
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/abshar.jpg
منظره غروب آفتاب از داخل یک موج
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/sunset.jpg
دسترسی به این رستوران بسته به میزان آب دارد که هم با قایق و هم پیاده صورت می گیرد
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/restaurant.jpg
 
یک تونل عجیب در پارک ملی کالیفرنیا
http://ap07.persianfun.info/img/91/7/ap/cool-pix/unusual.jpg



:: برچسب‌ها: فرودگاه , مالدیو , وین , شیکاگو , عکس , عکس های خارق العاده , برج خلیفه , هلال , دبی , اسپانیا , گیبرالتار , لهستان , رودخانه لنا , بالتیک , لیتوانی ,
تاریخ : جمعه 26 آبان 1391
بازدید : 1323
نویسنده : مهرشاد حنفی

 تاريخچه ي ساز پيانو

پيانو هم سازي است زهي و هم سازي است كلاويه دار ( دكمه داري- شستي دار). بنابراين براي بررسي تاريخچه ي اين ساز بايد به بررسي تاريخ در دو مسبر بپردازيم.

 

تاریخ : جمعه 26 آبان 1391
بازدید : 1212
نویسنده : مهرشاد حنفی

 

جنیفر لوپز
جنیفر لوپز در ۲۰۱۲
جنیفر لوپز در ۲۰۱۲
اطلاعات هنرمند
نام اصلی جنیفر لین لوپز
نام مستعار جی لو
زادروز ۲۴ ژوئیهٔ ۱۹۶۹ ‏(۴۳ سال)
نیویورک
اهل کشور Flag of the United States.svg ایالات متحده آمریکا
سبک‌ها موسیقی پاپ و ریتم اند بلوز
کار(ها) خواننده و بازیگر
مدت کار ۱۹۸۷ تا کنون
وب‌گاه وب‌گاه رسمی
Jennifer Lopez Signature.png
امضای جنیفر

جنیفر لین لوپز (به انگلیسیJennifer Lynn Lopez) با نام مستعار جِی لو (بهانگلیسیJ. Lo) زاده ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ خواننده، بازیگر، رقصنده، تهیه‌کننده موسیقی، تهیه‌کننده تلویزیونی و طراح مد پورتوریکویی تبار اهل آمریکاست. جنیفر لوپز توسط مجله اقتصادی آمریکایی فوربز عنوان ثروتمندترین بازیگر لاتین تبار اهلهالیوود را به خود اختصاص داد. جنیفر لوپز در فهرست ۱۰۰ شخص پرنفوذ و اثرگذار آمریکایی لاتین تبار، توسط مجله پیپل اِن اسپانول به عنوان نفر نخست برگزیده شد.

او تا به حال با توجه به شهرت و محبوبیتش به عنوان یک ستاره برتر هنری درآگهی‌های پولساز نظیر تبلیغ ادکلن و مدهای گوناگون شرکت کرده و سودهای هنگفتی را به دست آورده‌است. علاوه بر آن او به عنوان یک حامی حقوق بشر و همچنین در رابطه با واکسیناسیون اطفال در بیمارستان کودکان لس آنجلس فعال بوده‌است. جنیفر لوپز کار شغلی خود را به عنوان رقصنده با بازی در مجموعه طنزتلویزیونی لیوینگ کالر[۱] آغاز کرد. پس از آن با ظهور در فیلم هیجانی و اکشن قطار پول در سال ۱۹۹۵ به سر زبان‌ها افتاد.

نخستین فیلمی که او به عنوان یک بازیگر کلیدی، ایفای نقش کرد فیلم با ژانرزندگینامه به نام سلنا بود که به سال ۱۹۹۷ ساخته شد، در این فیلم جنیفر لوپز به عنوان یک بازیگر برجسته و متمایز موفق شد جایزه آلما[۲] را دریافت کند. فیلم خارج از دید[۳] به سال ۱۹۹۸ فیلمی بود که او توانست دومین جایزه آلما را به خاطر نقش آفرینی در آن کسب نماید. پس از آن در فیلم‌های طنز برنامه‌ریز ازدواج[۴] خدمتکاری در منهتن[۵] مایلید برقصیم؟[۶] و مادرشوهر هیولا[۷] به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۱، ۲۰۰۲، ۲۰۰۴، ۲۰۰۵ نقش آفرینی باکرد. فیلم‌های مایلید برقصیم؟ و مادرشوهر هیولا برای جنیفر لوپز از لحاظ اقتصادی دستاوردی بزرگ محسوب می‌شدند.

در سال ۱۹۹۹ لوپز به عنوان نخستین کار، آلبوم آن دِ سیکس[۸] را روانه بازار موسیقی کرد. که تک آهنگ برتر و مشهور «اگر تو عشق من را داشته باشی»[۹] را در بر داشت. دومین آلبوم استودیویی جنیفر لوپز با نام J.Lo در سال ۲۰۰۱ با فروش هشت میلیون نسخه در کل دنیا، یک دستاورد بزرگ مالی برای او محسوب می‌شد. آلبوم J To Tha L-O! The Remixes نیز در سال ۲۰۰۲ دومین آلبوم پیاپی جنیفر بود که در صدر فهرست ۲۰۰ آلبوم برتر موسیقی آمریکا قرار گرفت. سومین و چهارمین آلبوم استودیویی این ستاره آمریکایی موسوم به این منم... خوب حالا[۱۰] در ۱۹ نوامبر ۲۰۰۲ و میلادی دوباره[۱۱] در اول مارس ۲۰۰۵ ردیف شماره ۲ فهرست بیلبورد ۲۰۰ را به خود اختصاص دادند. در سال ۲۰۰۷ او نخستین آلبوم تمام اسپانیایی‌زبانش به نام آنطور که یک زن دل می‌بازد[۱۲] را روانه بازار کرد، او همچنین در ششم اکتبر همان سال پنجمین آلبوم انگلیسی و در مجموع ششمین آلبوم خود را با نام شجاع[۱۳] در دسترس هواداران خود قرار داد. او در سال ۲۰۰۳ برنده جایزه «American Music Award for Favorite pop/rock female Artist» که مخصوص خوانندگان زن در سبک پاپ و راک بود، گردید و همچنین در سال ۲۰۰۷ جایزه «American Music Award for Favorite Latin Artist»، که مخصوص هنرمندان لاتین‌تبار می‌باشد را از آن خود کرد. با توجه به آخرین آمار، جنیفر لوپز بیشتر از ۲۵ میلیون نسخه از آلبوم‌های خود را در تمام دنیا فروخته‌است. در مسابقه تلویزیونی آمریکن آیدل که مربوط به کشف استعدادهای درخشان در زمینه تک خوانی است، جنیفر لوپز در هیئت داوران فعال می‌باشد. در کانال سی بی اس جنیفر به عنوان نخستین مهمان برنامه «گفتگو»[۱۴]شرکت کرد.

 

تاریخ : جمعه 26 آبان 1391
بازدید : 1321
نویسنده : مهرشاد حنفی

 699666999999666999999666996666666996666699999666669966666699 699669999999969999999966699666669966669966666996669966666699 699666999999999999999666669966699666699666666699669966666699 699666669999999999996666666996996666699666666699669966666699 699666666699999999666666666699966666669966666996666996666996 699666666666999966666666666699966666666699999666666669999666




شمارهای بالا را انتخاب كن . . .

بعد Ctrl + F . . .

بعد شماری 9 را بزن . .

تهشمCtrl + Enter . . .
...
حتما امتحان کن خیلی پیام باحالی هست ........


تاریخ : جمعه 26 آبان 1391
بازدید : 1332
نویسنده : مهرشاد حنفی

 زمین: سیاره ی سرد و گرم!

تغییرات ارتفاع خورشید در ظهر در فصول مختلف

در مقایسه با دیگر سیارات، سیاره ی ما بیشترین گوناگونی آب و هوایی و محیطی را دارا است، چرا که در منطقه ی زیست پذیر دور خورشید قرار گرفته است. همچنین از نظر زمین شناختی، سیاره ی ما دوره های بلند مدتی از تغییرات و کوهزایی ها و چین خوردگی ها را پشت سر گذاشته است. کوه اورست در هیمالایا مرتفع ترین کوه روی زمین با ارتفاع 8848 متر می باشد. بلندترین کوه در افریقا، کلیمانجارو است که با ارتفاع 5895 متر و قله ی پوشیده از برفش، تنها 3 درجه از خط استوا فاصله دارد. ترانشه ی میان اقیانوسی اطلس عمیق ترین منطقه روی زمین است، با عمقی برابر 11033 متر. برای ما انسانها که بیشتر از 2 متر قد نداریم، این اندازه ها بسیار مرتفع و عمیق به نظر می رسد، ولی از یک زاویه ی دید متفاوت اگر زمین اندازه ی یک توپ بسکتبال بود، صاف تر از یک توپ بسکتبال واقعی به نظر می رسید.

 

اورست

دمای مناطق مختلف زمین بیش از 140 درجه نوسان دارد! دماهایی به سردی 89 – درجه در ووستُک روسیه گزارش شده است، در حالی که در دره ی مرگ در کالیفرنیا دما به 57 درجه ی سانتی گراد هم می رسد.

زمین یک جسم همگن نیست، بلکه سیاره ای است متفاوت که از پوسته های همرکز با خواص متفاوت ساخته شده است. بعد از بمباردمان اولیه که تکه سنگ ها و خرده سیارکهای اولیه با هم برخورد می کردند و زمین اولیه را ساخته بودند، زمین جایی بسیار داغ بود: یک توده ی مذاب از مواد. درست مثل جریانهای درون یک کوره ی ذوب فلزات، مواد سنگین تر به پایین رفتند و مواد سبکتر روی سطح شناور شدند. بدین ترتیب مواد تشکیل دهنده ی زمین به لایه هایی تقسیم شدند که فلزات سنگین تر در مرکز قرار گرفتند. بدون این تفکیک و بدون فرآیند تکتونیک صفحه ای که قاره ها و اقیانوس ها و جو را بوجود آوردند، احتمالاً حیات هیچ گاه نمی توانست روی زمین بوجود آید، و یا اینکه به شکلی متفاوت تکامل پیدا می کرد. با

لایه های زمین

رفتن از سطح به مرکز زمین، دما و فشار افزایش پیدا می کند. هسته ی داغ آهنی-نیکلی زمین در واقع یک کره ی فلزی بزرگ با قطر 6500 کیلومتر می باشد: یعنی تقریباً به اندازه ی سیاره ی مریخ. این هسته، حدود یک سوم جرم زمین را شامل می شود. دمای هسته ی زمین نیز بسیار داغ است: حدود 6000 درجه سانتی گراد، برابر با دمای سطح خورشید! با اینکه دمای ذوب آهن بسیار کمتر از این مقدار است، حدود 1500 درجه، با این همه نیمه ی مرکزی هسته ی زمین، به علت فشار فوق العاده زیاد لایه های بالایی، جامد مانده است. نیمه ی بیرونی هسته ی زمین ، اما، به علت فشار کمتر توانسته به حالت مایع باقی بماند. با چرخش زمین بدور خود، این منطقه ی مایع، میدان مغناطیسی ایجاد می کند، همان میدان مغناطیسی زمین، که توسط پرندگان، دریانوردان و نمازگزاران برای جهت یابی استفاده می شود.

لایه های زمین

هسته ی زمین هنوز بعد از این همه سال، داغ باقی مانده است، چرا که گرمای اولیه ی حاصل از برخوردهای بین خرده سنگها با زمین اولیه، را حفظ کرده است، و از طرف دیگر واکنشهای رادیواکتیو با نیمه عمرهای طولانی، مثل اورانیوم، توریوم و پتاسیم، که از ابتدای شکل گیری زمین در آن قرار گرفته اند، نیز باعث گرم تر شدن لایه های درونی زمین می گردند. اگر این عناصر رادیواکتیو که در میلیاردها سال پیش بر اثر یک انفجار ابرنواختری بوجود آمدند، در زمین قرار نمی گرفتند، این سیاره، دنیایی بسیار متفاوت و از نظر زمینشناختی مرده بود.

گوشته ی زمین که حدود 2800 کیلومتر ضخامت دارد، هسته را احاطه کرده است. گوشته از سنگهای نیمه جامد با چگالی متوسط از ترکیبات اکسیژن با منیزیم، آهن و سیلیکن ساخته شده است. لایه ی نازک بعدی زمین حدود 100 کیلومتر  با نام «سنگ کره» از مواد سبک از ترکیبات اکسیژن با سیلیکن، آلومینیوم، کلسیم، منیزیم، سدیم و پتاسیم بوجود آمده است. این لایه خود از تعداد زیادی لایه های بزرگ و صفحات سنگی تشکیل شده است. منطقه ی بیرونی سنگ کره، پوسته ی قاره ای را با ضخامت 20 تا 50 کیلومتر و پوسته ی اقیانوسی را ضخامت 5 تا 10 کیلومتر حمل می کند. در زیر سنگ کره لایه ای قرار دارد به نام سست کره که به طور بخشی ذوب شده است.

 

 

اورست
قله ی اورست، مرتفع ترین کوه سیاره ی ما با ارتفاع 8848 متر. تبتی ها آن را الهه ی زمین مادر می دانند. این کوه در رشته کوه هیمالایا بین تبت و نپال قرار گرفته است. در 29 ماه می سال 1953 میلادی سرادموند هیلاری از نیوزیلند و تنزینگ نورکی یک کوه نورد نپالی، قله ی اورست را فتح کردند. این تصویر توسط یک فضاپیما، زمانی از قله ی اورست تهیه شده است که خورشید به تازگی طلوع نموده و سایه های بلند کوهها به سمت غرب کشیده شده است. کوه اورست، در مرکز عکس، بلندترین سایه را ایجاد نموده است. تعدادی یخچال بزرگ، دره های زمخت اطراف را پر کرده است.

 
 
 

تعداد صفحات : 28


mehrshadhanafi.loxblog.com
به وبلاگ من خوش آمدید.در این سایت همه چیز وجود دارد مثل بازی.کد تقلب بازی ها.آهنگ.جی تی آی.کارتون.رمان.داستان.علمی.نرم افزار کامپیوتر و آیپد و آیفون و آندروید.ترینر.عکس های خنده دار.فکری.زبان.درسی و آموزشی و ...............من مهرشاد حنفی هستم.لطفا از صفحات دیگر وبلاگ دیدن نمایید و در وبلاگ عضو شوید.در نظر سنجی شرکت کنید.درنظر سنجی (شما کدام یک از مورد های زیر را دوست دارید؟) هر موردی را که بخواهید در وبلاگم میگذارم.راستی منتظر نظرات خوب شما هستم.وبلاگ منو محبوب کنید و به دوستان و آشنایان این وبلاگ را معرفی کنید.اگر هم خواستید مطالبی به وبلاگم اضافه کنید و از بعضی مطالب مخصوص اعضا برخوردار شوید پس در وبلاگم عضو شوید. ((((منتظرم))))

شما کدام یک از مورد های زیر را دوست دارید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mehrshadhanafi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com